بازاریابی بین المللInternational   Marketing
بازاریابی بین المللInternational   Marketing

بازاریابی بین المللInternational Marketing

(اینما)Inma

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازی اقتصادسنجی (II)


دانلود پاورپوینت مدلسازی اقتصادسنجی II ( فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی)، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تصریح سنجی، رهیافت لیمر در انتخاب مدل، شش دلیل مختلف برای تحقیقات تصریح سنجی از دیدگاه لیمر، رهیافت هندری در انتخاب مدل (LSE) ، شش ملاک برای مدل ساده شده ( طبق نظر هندری و ریچارد)
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 26
فرمت فایل ppt
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازی اقتصادسنجی (II)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازی اقتصادسنجی (IIدر قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تصریح سنجی

رهیافت لیمر در انتخاب مدل

شش دلیل مختلف برای تحقیقات تصریح سنجی از دیدگاه لیمر

رهیافت هندری در انتخاب مدل: (LSE)

شش ملاک برای مدل ساده شده: ( طبق نظر هندری و ریچارد)

آزمون‌های تشخیص عارضه‌ای منتخب

آزمون‌های فرضیات غیرمتداخل

مدل سنت لوئیس

آزمون J دیویدسون- مک کینان

خلاصه و نتیجه‌گیری

توضیحات:

کتاب مبانی اقتصاد سنجی تألیف دامودارگجراتی ترجمه دکتر حمید ابریشمی از جمله منابع مهم دروس اقتصاد سنجی رشته اقتصاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با موضوع " مدلسازی اقتصادسنجی II " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با تصاویر زیبا و فرمول نویسی دقیق تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.