بازاریابی بین المللInternational   Marketing
بازاریابی بین المللInternational   Marketing

بازاریابی بین المللInternational Marketing

(اینما)Inma

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی تحقیق اهداف اتاق بازرگانی بین المللی مقاله اهداف اتاق بازرگانی بین المللی اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دانلود دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی
تحقیق اهداف اتاق بازرگانی بین المللی
مقاله اهداف اتاق بازرگانی بین المللی
اهداف اتاق بازرگانی بین المللی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

 

فرمت فایل : ورد 

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 13 صفحه

فصل اول «I.
C.
C» «اهداف اتاق بازرگانی بین المللی» اتاق بازرگانی بین المللی سازمانی غیرانتفاعی است که در سال 1919 توسط جمعی از فعالین و صاحب نظران در تجارت بین المللی به منظور دستیابی به اهداف زیر تشکیل یافته است.
1 – تسهیل فعالیت های بازرگانی بین المللی و تلاش در جهت از میان برداشتن موانع و مشکلات توسعه آن 2 – تقویت سیستم اقتصاد بازار بر مبنای رقابت بین مؤسسات بازرگانی 3 – تسریع در پیشرفت اقتصادی کشورها اعم از توسعه یافت و در حال توسعه با تأکید بر مشارکت کلیة کشورها در فعالیت های اقتصادی جهانی 4 – یکسان سازی مقررات بازرگانی بین المللی از طریق تدوین مقررات محتدالشکل 5 – آموزش مبانی تجارت بین المللی از طریق برقراری سمینارها و انتشار کتب و نشریات 6 – کوشش در حل اختلاف بازرگانی بین المللی از طریق داوری و فراهم ساختن امکان سازش بین طرف های ذینفع الف) موقعیت بین المللی اتاق: اتاق بازرگانی به اقتضای اهدافی که تعقیب می کند با کلیة سازمانهای ذیربط و فعال در امور بازرگانی بین المللی بسیار نزدیک دارد.
سازمان ملل متحد و مؤسسات تابعة آن از اتاق به عنوان یک نماد مشورتی مجرب و مجهز استفاده می کنند.
اتاق در کلیة شرکت های جهانی مربوط به توسعة بازرگانی نقش موثر دارد و در بسیاری از موارد عهده دار عنوان و وظیفة سخنگو و مدافع بخش خصوصی است.
اکثر مقررات و ضوابط مورد عمل در بازرگانی بین المللی ازجمله مقررات مربوط به حمل و نقل کالاها و اعتبارات اسنادی و ضمانت های بانکی توسط اتاق بازرگانی بین المللی تدوین و در سطح جهانی مورد قبول واقع است.
کارنه Admission Temporafe (ATA) محصول اقدامات دفتر بین المللی اتاقهای بازرگانی ICC international Bureau of Chambere of Commerece است که از سازمان های وابسته به اتاق می باشد.
حل و فصل اختلافات بازرگجانی را توسط دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی به طور مستمر انجام می شود بسیاری از مشکلات را در روابط مالی بین مؤسسات خصوصی و حتی دولتی کشورها مرتفع می کند.
اتاق بازرگانی بین المللی در مذاکرات طولانی و مطالعات گسترده ای که منتهی به تدوین سند نهایی GATT و اخیراً ایجاد سازمان بازرگانی جهانی (wto) World Trade Organization ب) سازمان اتاق: شورای اتاق بازرگانی بین المللی که عالی ترین رکن آن اتاق است از نمایندگان کمیته های ملی تشکیل می شود ریاست فعلی شورا با آقای Rahmi m.
koc رئیس یکی از بزرگترین گروههای مالی و صنعتی ترکیه است.
شورا سالی دو بار تشکیل جلسه می دهد.
سیاستهای کلی اتاق توسط شورا تعیین می شود.
اداره امور اتاق توسط دبیرکل و زیر نظر یک هیأت اجرایی انجام می شود.
هیأت اجرایی مرکب از 15 تا 21 عضو است که توسط شورا برای سه سال انتخاب می شوند.
هر سال انتخاب یک سوم اعضاء تجدید می گردد.
هیأت اجرایی که سالی چهار بار تشکیل جلسه م دهد مسئول اجرای سیاستهای کلی اتاق و تنظیم برنامه هایی است که بایستی در طول سال به مورد اجرا گذاشته شود.
دبیرکل اتاق که ریاست دبیرخانه را به عهده دارد توسط شورا انتخاب می گردد.
دبیرکل در کلیة مراجع و مجامع به عنوان نمایندة اتاق شناخته می شود.
دبیرکل اتاق آقای J.
C.
ROUHER است که از نوامبر 1990 به این سمت ان

دانلود دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد